top banner

Herroepingsrecht van Besteloffice.nl

Op deze pagina vind je ons herroepingsrecht. Heb je een vraag die er niet tussen staat? Neem dan contact met ons op. We helpen je graag verder.

Herroepingsrecht- Besteloffice.nl

Over onze sleutels

Al onze sleutels zijn echte, gelicentieerde cd-sleutels van geautoriseerde fabrikanten. Elke sleutel is uniek en ongebruikt.

Terugstuurbeleid

Als je jouw bestelling wilt annuleren, moet je contact met ons opnemen voordat je bestelling is verzonden, wij zullen je zo snel mogelijk het volledige aankoopbedrag terugbetalen.
Om je aankoop te annuleren, neem je contact op met ons via het contactformulier op onze website of stuur je een e-mail naar info@besteloffice.nl met je naam, bestellingnummer en reden voor annulering.
Als je aankoop binnen de annuleringsperiode valt, storten wij het volledige aankoopbedrag binnen 7 werkdagen terug op jouw creditcard of bankrekening.

Fysieke aangekochte licenties kun je binnen 30 dagen na ontvangst retourneren.
Om een licentie te retourneren, neem je contact op met ons via het contactformulier op onze website of stuur je een e-mail naar info@besteloffice.nl met je naam, bestellingnummer en reden voor retour.
Je bent zelf verantwoordelijk voor het terugzenden van de licentie naar ons op eigen kosten en risico. Zorg ervoor dat de licentie goed verpakt is om beschadiging te voorkomen.
Als wij de licentie in goede staat hebben ontvangen, storten wij het volledige aankoopbedrag binnen 7 werkdagen terug op jouw creditcard of bankrekening.

Schade en problemen (defecte producten)

Inspecteer jouw bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect of beschadigd is of als u het verkeerde artikel ontvangt, zodat we het probleem kunnen evalueren en het recht kunnen zetten. Voor onze defecte producten is de retourzending volledig gratis. Dit betekent dat uw verzendkosten $ 0,00 zijn en we sturen u gratis een vervangend exemplaar toe

Voor uw verantwoordelijkheid (klantwroeging)

Inspecteer jouw bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel dat je per ongeluk hebt gekocht, niet meer of verkeerde producten nodig heeft, zodat we het probleem kunnen evalueren en het goed kunnen oplossen. Je mag het product vrijblijvend terugsturen 30 dagen na aankoop de kosten van de retourzending zijn wel op eigen kosten.

Let op: na 30 dagen na ontvangst van het product is retourneren niet meer mogelijk.

Exclusies:

Aankopen van digitale producten, zoals software-downloads, kunnen niet worden geretourneerd of gecrediteerd, tenzij er sprake is van een technische fout.
Licenties die naar specifieke klant vereisten zijn aangepast, kunnen niet worden geretourneerd of gecrediteerd.

Gegarandeerd werkend of 100% vervanging of terugbetaling voor digitale softwaregoederen die binnen de garantieperiode van 30 dagen zijn verzonden met ondersteunend bewijs zoals een ongewijzigde schermafbeelding of door onze  gespecialiseerde team via een zoom/teams/live-videoverbinding om de claim te verifiëren. Dit om fraude te bestrijden.

Alle claims die met digitale software worden ingediend, vereisen ondersteunend bewijs met de foutcode, vergezeld van ongewijzigde schermafbeeldingen van de problemen binnen 30 dagen na de verzonden e-mail met de licentiecode.

We garanderen dat als wij de installatie na een foutcode via Zoom/Teams niet voor u kunnen instellen en activeren, we de productsleutel zullen terugbetalen of vervangen zonder dat er vragen worden gesteld, zolang u voldoet aan de door de uitgever vereiste minimumvereisten.

Let op: Pre-orders kunnen niet worden gerestitueerd tot na de releasedatum.

Voor alle pre-orders/nabestellingen wordt uw creditcard/debetkaart onmiddellijk belast. Er is geen vertraging bij het innen van betalingen, ongeacht wanneer het artikel naar verwachting wordt verzonden. Alle pre-orders/nabestellingen die vóór verzending worden geannuleerd, komen alleen in aanmerking voor een terugbetaling van 100% van de totale normale prijs van de bestelling.

Terugbetalingsbeleid

Alle terugbetalingen worden onmiddellijk uitgevoerd, maar het kan enkele werkdagen duren voordat deze op je afschrift verschijnen. Voor je eigen gemak: als je jouw bestelling wilt annuleren, blader je naar de bestelpagina en klikt je op de knop bestelling annuleren om een ​​terugbetaling te claimen.

We hopen dat onze klanten kunnen begrijpen dat wanneer een digitaal item is verzonden, het online kan worden geactiveerd en daarom kunnen we geen retour accepteren omdat dit niet mogelijk is.

Opmerking: er wordt een kleine vergoeding in rekening gebracht door de betalingsprovider als je een annulering van ons aanvraagt ​​vanwege een verandering van gedachten of het maken van een fout bij het plaatsen van een bestelling. We kunnen bestellingen niet annuleren als je de activeringscode al hebt ontvangen, aangezien er geen manier is om dat artikel door te verkopen aan de andere klant, omdat we niet weten dat je het hebt gebruikt of de code niet hebt gebruikt. In deze situatie kunnen we een bestelling niet terugbetalen of annuleren.

Te late of ontbrekende terugbetalingen

We zullen je op de hoogte stellen zodra we je retourzending hebben ontvangen en geïnspecteerd, en je laten weten of de terugbetaling is goedgekeurd of niet. Indien goedgekeurd, wordt je automatisch terugbetaald via jouw oorspronkelijke betaalmethode.

Als je na 7 dagen na goedkeuring nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer dan je bankrekening opnieuw en neem contact op met je creditcardmaatschappij/bank, aangezien het enige tijd kan duren voordat je terugbetaling officieel wordt teruggeboekt. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt. Als je dit allemaal hebt gedaan en je hebt nog steeds geen terugbetaling ontvangen, neem dan contact met ons op via e-mail info@besteloffice.nl.

Garantiebeleid

Als in het onwaarschijnlijke geval dat u een sleutel ontvangt die uw Office-toepassing niet activeert, of als er een fout wordt weergegeven bij een activeringsprobleem, garanderen wij het product door ervoor te zorgen dat je ofwel een werkende code ontvangt, ofwel een volledige terugbetaling krijgt. Maak in deze situatie een screenshot om je probleem aan te tonen en neem zo spoedig mogelijk contact met ons op, dan zullen wij de sleutel voor je onderzoeken en kunnen we je helpen met verdere support.

Opmerking: we kunnen om screenshots van de fout vragen om ons te helpen bij het onderzoeken van je zaak. Als we je probleem niet kunnen oplossen omdat de sleutel defect is, betalen we je uiteraard terug.

Veelgestelde vragen over retourneren

V: Mijn artikel is niet meer nieuw en ongebruikt en ik denk dat het defect is geraakt door een defect.

A: Neem voor hulp contact op met een lid van onze klantenservice: info@besteloffice.nl

V: Hoe lang duurt het voordat ik een terugbetaling ontvang?

A: We streven ernaar om alle retourzendingen dezelfde of volgende werkdag na ontvangst op onze locatie te verwerken. De meeste betaalpassen of creditcards, evenals PayPal-rekeningen, zullen onze terugbetaling binnen 72 uur aan je laten zien (of op jouw volgende papieren afschrift).

V: Hoe weet ik wanneer je mijn retour hebt ontvangen?

A: Besteloffice zal je op het geregistreerde e-mailadres op de hoogte stellen wanneer we jouw retour verwerken.

V: Is het retourbeleid van besteloffice.nl ook van toepassing op de digitale licenties?

A: Ja zeker, het retourbeleid van besteloffice.nl is ook van toepassing op de digitale licenties. Lees daarvoor de ‘exclusies” hierboven.

 

Als je vragen hebt over ons terugbetalings- en retourbeleid, neem dan gerust contact met ons op via het contactformulier op onze website of stuur je een e-mail naar info@besteloffice.nl. Vermeld hierbij je bestelnummer of vraag over het onderwerp. Wij helpen je graag verder.