Herroepingsrecht van Besteloffice.nl

Op deze pagina vind je ons herroepingsrecht. Heb je een vraag die er niet tussen staat? Neem dan contact met ons op. We helpen je graag verder.

Herroepingsrecht- Besteloffice.nl

Over onze sleutels

Al onze sleutels zijn echte, gelicentieerde cd-sleutels van geautoriseerde fabrikanten. Elke sleutel is uniek en ongebruikt.

Terugstuurbeleid

Als je jouw bestelling wilt annuleren, moet je contact met ons opnemen voordat je bestelling is verzonden, wij zullen je zo snel mogelijk het volledige aankoopbedrag terugbetalen.
Let op: Pre-orders kunnen niet worden gerestitueerd tot na de releasedatum.

Terugbetalingsbeleid

Alle terugbetalingen worden onmiddellijk uitgevoerd, maar het kan enkele werkdagen duren voordat deze op je afschrift verschijnen. Voor je eigen gemak: als je jouw bestelling wilt annuleren, blader je naar de bestelpagina en klikt je op de knop bestelling annuleren om een ​​terugbetaling te claimen.

We hopen dat onze klanten kunnen begrijpen dat wanneer een digitaal item is verzonden, het online kan worden geactiveerd en daarom kunnen we geen retour accepteren omdat dit niet mogelijk is.

Opmerking: er wordt een kleine vergoeding in rekening gebracht door de betalingsprovider als je een annulering van ons aanvraagt ​​vanwege een verandering van gedachten of het maken van een fout bij het plaatsen van een bestelling. We kunnen bestellingen niet annuleren als je de activeringscode al hebt ontvangen, aangezien er geen manier is om dat artikel door te verkopen aan de andere klant, omdat we niet weten dat je het hebt gebruikt of de code niet hebt gebruikt. In deze situatie kunnen we een bestelling niet terugbetalen of annuleren.

Garantiebeleid

Als in het onwaarschijnlijke geval dat u een sleutel ontvangt die uw Office-toepassing niet activeert, of als er een fout wordt weergegeven bij een activeringsprobleem, garanderen wij het product door ervoor te zorgen dat je ofwel een werkende code ontvangt, ofwel een volledige terugbetaling krijgt. Maak in deze situatie een screenshot om je probleem aan te tonen en neem zo spoedig mogelijk contact met ons op, dan zullen wij de sleutel voor je onderzoeken en kunnen we je helpen met verdere support.

Opmerking: we kunnen om screenshots van de fout vragen om ons te helpen bij het onderzoeken van je zaak. Als we je probleem niet kunnen oplossen omdat de sleutel defect is, betalen we je uiteraard terug.